100.000 všečkov za 100.000 centov

 

Največji spletni oglasnik v Sloveniji, ki ga dnevno lahko uporabljamo že od leta 1999, podjetje bolha.com, se zaveda pomena družbene odgovornosti.

Podjetje je ob zbranih 100.000 všečkih na njihovi Facebook strani društvu Up-ornik podarilo bon v vrednosti 100.000 centov.

Med vsemi humanitarnimi društvi so se le 3 uvrstila v ožji izbor, v katerem so nato izbrali Up-ornik. Sredstva bodo namenjena starostnikom v finančni stiski, v okviru akcije Polepšajmo jesen starostnikom.

Takšne donacije so po mnenju Krabonje tudi nagrada za preteklo delo humanitarne organizacije in prava popotnica tudi za prihodnje.

Društvo Up-ornik je v preteklem letu zbral več kot 190.000 evrov donacij ter oddal za dobrih 192.000 evrov pomoči v obliki bonov, položnic in prehranskih paketov in s tem pomagalo 745 odjemalcem.

Da bodo vedeli še drugi....

leave a reply