Na Ptuju še brez sklepov o rekonstrukciji Ormoške ceste

Ptujski mestni svetniki so odločitev o rekonstrukciji ceste prestavili na na maj. Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo izgublja potrpljenje?

Ptujski mestni svetniki so včeraj na izredni seji razpravljali o napovedani rekonstrukciji ceste Spuhlja-Ptuj, ki razburja krajane Spuhlje in Budine. Nekateri krajani se namreč bojijo, da rekonstrukcija sedanje ceste v praksi pomeni umeščanje ptujske obvoznice mimo njihovih domov, kar bi pomenilo tudi, da Ptuj nikoli ne bo dobil južne obvoznice, za katero si Občina prizadeva že vrsto let.

Civilna inicativa rekonstrukciji ne nasprotuje, vendar…

Na seji so bili prisotni tudi predstavniki civilne iniciative in četrtne skupnosti Jezero. Civilna iniciativa se strinja z rekonstrukcijo, vendar le v primeru, če širina ceste ne bo presegala trenutne širine in ne bo postala navezovalna cesta na hitro cesto Hajdina – Ormož, saj v tem primeru obvoznice, tako civilna iniciativa, nikoli ne bo. Predstavniki civilne iniciative pravijo, da imajo ljudje, ki živijo ob Ormoški cesti vsega dovolj in da bi rekonstrukcijo ceste lažje sprejeli, če bi se lahko dogovorili o preusmeritvi tovornega prometa. Ob tem dodajajo še, da jim projekt nikoli ni bil v celoti predstavljen, zato se z njim ne morejo strinjati. “Odločate o ljudjeh, ki tam živijo ves čas,” je civilna iniciativa sporočila mestnim svetnikom.

Sergeja Puppis Freebairn (Lista Andreja Čuša), predstavnica civilne iniciative:

Direkcija: Če se ne bomo mogli dogovoriti, bomo denar namenili drugim projektom

Seje se je v imenu Direkcije Republike Slovenije za infrastrukturo udeležil tudi Tomaž Willenpart, vodja sektorja za investicije v ceste. Znova je pojasnil, da načrt obnove Ormoške ceste ne predvideva širitve cestišča, to naj bi bilo na nekaterih predelih celo ožje ob obstoječega stanja. “Razširili pa bomo pločnik za kolesarje in pešce, da bodo ljudje bolj varni,” je na trditve o širitvi cestišča odgovoril Willenpart.

Povedal je še, da država ne bo večno čakala na začetek rekonstrukcije in da lahko v skrajnem primeru denar namenjen rekonstrukciji Ormoške ceste preusmerijo v druge projekte. Civilno iniciativo je pozval, naj končno dopusti parcelacijo na omenjenem odseku, da se bodo sploh lahko začeli pogovarjati in iskati rešitve. “Dokler stanovalci ob cesti ne dajo soglasij, cenilci in projektanti sploh ne morejo začeti z delom,” je pojasnil Willenpart ter dodal, da je v tem stanju tudi nesmiselno razpravljati o morebitnih obvozih. To bo možno šele takrat, ko bo projekt stekel. Willenpart je svetnikom še pojasnil, da rekonstrukcija ceste ni v nobeni povezavi s hitro cesto Ptuj – Ormož in dodal, da Direkcija nima pooblastil za preusmeritev prometa.

Tomaž Willenpart (DRSi) o rekonstrukciji Ormoške ceste:

Svetniki si bodo vzeli še nekaj časa

Ptujski mestni svetniki končnih sklepov včeraj niso sprejeli. O njih bodo odločali na majski redni seji, do takrat pa županja Nuška Gajšek pričakuje vnovične zbore mestnih četrti Spuhlja in Jezero, kjer naj krajani dosežejo konsenz. Na včerajšnji seji je bilo namreč očitno, da tudi v obeh mestnih četrteh ni enotnega stališča glede načrtovane rekonstrukcije. Je pa županja v zvezi z začasno preusmeritvijo včeraj poslala dopis ministrici za infrastrukturo Alenki Bratušek.

Nuška Gajšek o dopisu Alenki Bratušek:

Županja je sicer na seji podala tudi predlog, da bi obnovo državne ceste izvedli v dveh fazah. Najprej na odseku od Spuhlje do navezave na del stare Ormoške ceste, drugi del rekonstrukcije pa bi izvedli šele po izgradnji južne obvoznice.

Da bodo vedeli še drugi....

leave a reply