Občuten porast povpraševanja po trajnostnih izdelkih

 

Po podatkih agencije Nielsen se je v tednu med 9. in 15. marcem prodaja moke, riža in testenin v primerjavi s primerljivim obdobjem pred letom dni v Sloveniji povečala za več kot 300 odstotkov. Pri ostalih trajnih živilih – kot so žitni kosmiči, žitarice za kuhanje, konzervirano meso in vnaprej pripravljene omake in juhe v vrečkah – je bila rast med 200- in 300-odstotna.

64-odstotkov več prodaje

Trgovske verige so tako zabeležile 67-odstotno povečanje vrednostne prodaje v primerjavi s primerljivim tednom lani, to je med 11. in 17. marcem 2019. Ustvarjena prodajna vrednost je bila 64 odstotkov višja za prehrambene blagovne skupine, medtem ko so neprehrambene beležile 77-odstotno vrednostno rast. Očitno je, da je strah pred posledicami epidemije novega koronavirusa in vladinimi ukrepi ljudi pognal v trgovine in obsežnejše nakupe.

Množično so kupovali tudi toaletna mila in gumijaste rokavice. Prodaja slednjih se je med 16. in 22. marcem okrepila za skoraj 400 odstotkov. Potrošniki so se založili tudi s papirnatimi izdelki, vključno s toaletnim papirjem, ter detergenti za pranje perila, medtem ko je na primer blagovna skupina alkoholnih pijač zabeležila negativno rast vrednostne prodaje.

Da bodo vedeli še drugi....

leave a reply

NET TV mobile

FREE
VIEW