Odličen odziv na digitalne kampanje Zavoda za turizem Maribor – Pohorje

 

Zavod za turizem Maribor – Pohorje je predstavil aktivnosti v letu 2019 in načrte za prihodnje leto. Poglavitna naloga zavoda je promocija in informiranje javnosti tako domačih kot tujih gostov. Med drugim pa sodeluje tudi v partnerskih projektih Dravska kolesarska pot, Slovenia Green in Slovenije – Evropska gastronomska regija 2021. Izbrani sejmi so vezani na primarne trge, torej na bližnje oz. sosednje trge.

Na svetovni dna turizma, 27. septembra letos je Zavod za turizem Maribor – Pohorje lansiral novo uradno spletno stran. Gre za sodoben turistični portal mesta Maribor in destinacije Maribor – pohorje, ki ob privlačni predstavitvi ključnih turističnih produktov uporabnikom omogoča jasen in hiter dostop do informacij ter rezervacije turističnih storitev oz. doživetij. Od 27. Septembra do 9. Decembra je spletno mesto zabeležilo 243.000 ogledov strani visitmaribor.si

Ena od osrednjih promocijskih aktivnosti Zavoda za turizem Maribor – Pohorje so štiri večje digitalne kampanje na spletnih platformah. Tematska področja so bila zimska turistična ponudba, športno – aktivna doživetja, kulturni dogodki ter vinsko – kulinarični vrhunci mesta in destinacije. Slednja kampanja je bila tudi najuspešnejša.

Turistični rezultati na področju nočitev in prihodov gostov so odlični. Rast za celotno destinacijo Maribor – Pohorje je višja od rasti na vseslovenski ravni. Od januarja do oktobra 2019 je bilo v Mariboru zabeleženih 400.691 nočitev, kar je 6%več kot v enakem obdobju lani, in 177.799 prihodov gostov, kar je 9% več kot v enakem obdobju lani. Razmerje med domačimi in tujimi obiskovalci je 11/89, povprečna doba bivanja v mestu Maribor je 2,06 dni.

Da bodo vedeli še drugi....

leave a reply

NET TV mobile

FREE
VIEW