Osvežilni napitki brez dodatnega sladkorja

 

Prihajajo vroči dnevi in namesto sladkih pijač, si osvežilne napitke lahko napravimo kar doma. Na Zavezi potrošnikov Slovenije svetujejo številne načine za pripravo osvežilnih napitkov. Nekatere sestavine imaš najbrž na zalogi v hladilniku, kaj morda raste na vrtu, za kakšno bolj eksotično pa skoči v lokalno trgovino. Nekaj idej, kaj dodati v vodo, da bo še bolj okusna in osvežilna:

1. Rezine jagode, zmečkane jagode in meta

2. Rezine bio pomaranče, rezine olupljenega ingverja

3. Ohlajen sadni čaj z dodatkom zamrznjenih gozdnih sadežev

4. Ohlajen zeleni ali zeliščni čaj z limoninim sokom

5. Rezine bio limone, limonin sok in meta

6. Rezine bio limone in rezine kumare

7. Rezine olupljenega ingverja, limonin sok in meta

Bidon je potrebno redno čistiti z detergentom

Izbrane sestavine dobro umij, po potrebi olupi, nareži in namoči v vrču vode, dodaj nekaj kock ledu in shrani v hladilniku. Tako bo lepo ohlajena osvežitev vedno pri roki. Z dodatki lahko napolniš tudi bidon in vodo enostavno dolivaš, ko je zmanjka. A v nekaj urah vsebino bidona v celoti zamenjaj, saj bodo sestavine izgubile okus, prav tako pa se lahko, če jih boš imel v bidonu predolgo, v vodi razvijejo neželeni mikroorganizmi. Bidon vsak dan dobro umij z detergentom!

Sladkor naj zamenja med

Jagodičevje, limono, ingver ali meto lahko tudi z vodo zamrzneš v ledene kocke in jih imaš vedno na voljo v zamrzovalniku. Če želiš potešiti željo po sladkem, v pijači raztopi žlico medu. A pazljivo pri količini in naj to ne bo stalna praksa!

Voda je nepogrešljiva snov v našem telesu, saj se v njej potekajo praktično vsi procesi, ki nas ohranjajo pri življenju. Voda predstavlja kar 60 – 70 odstotkov telesne mase človeka. Pri otrocih je delež še večji, s starostjo pa se zmanjšuje.  Pri normalni aktivnosti lahko z znojenjem izgubiš do 1 litra vode dnevno, med tem ko pri intenzivni vadbi ali visoki zunanji temperaturi tudi več kot liter vode na uro.

Da bodo vedeli še drugi....

leave a reply

NET TV mobile

FREE
VIEW